Субота
27.04.2024
16:26
Форма входу
Категорії розділу
Агава [1]
Айва [1]
Аконіт [0]
Анемона [1]
Артемізія [1]
Бавовна [1]
Бамбук [1]
Батат [1]
Біб [1]
Болиголов [1]
Будяк [1]
Вербена [1]
Виноград [1]
Гарбуз [1]
Гіацинт [0]
Горох [1]
Дикий виноград [1]
Дурру (хлібне сорго) [1]
Ефедра [1]
Жасмин [1]
Женьшень [1]
Жито [1]
Кактус [1]
Картопля [1]
Квасоля [1]
Кетгут [1]
Кока [1]
Конвалія [0]
Коноплі [1]
Конюшина [1]
Куй [1]
Кукурудза [1]
Куркума [1]
Куряча сліпота [1]
Куші [1]
Латук [1]
Ліана [1]
Лілея [1]
Лотос [1]
Льон [1]
М`ята [1]
Мак [0]
Маніок [0]
Маргоза [0]
Матиймачуха [1]
Мох [0]
Мускусна роза [0]
Мухомор [0]
Нарцис [0]
Ожина [0]
Омела [0]
Орхідея [0]
Очерет [0]
Папірус [0]
Папороть [1]
Парило [0]
Петрушка [0]
Плющ [1]
Полба [0]
Полин [0]
По-по [0]
Порих [0]
Просо [1]
Пшениця [0]
Ревінь [1]
Рис [0]
Ріпа [0]
Рододендрон [0]
Роза [0]
Розмарин [0]
Рутвиця [0]
Салат [1]
Селера [1]
Сочевиця [0]
Соя [0]
Стоголовник [0]
Томат [0]
Томат [0]
Фенхель [1]
Фіалка [1]
Фікус [0]
Хміль [0]
Хризантема [0]
Цукрова тростина [0]
Часник [0]
Чоронбривець [0]
Яловець [0]
Ямс [0]
Ячмінь [0]
Пошук
Друзі сайту
Сайт по історії тероризму - terworld.narod.ru
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Міфологія - дивовижний світ

Каталог статей

Головна » Статті » Рослини » Жито

Жито
ЖИТО

Слов’янська міфологія.

Згідно з міфологічними уявленнями різних слов’янських народів в житі зазвичай з’являлися польові духи Полудніци, які уособлювали сонячний удар і переслідували людей. У зв’язку з цим у росіян за ними закріпилася назва “Ржаницы”.

Східнослов’янська міфологія.

Під час тижня Трійці східні слов’яни здійснювали ритуал вигнання або проводів русалок. При цьому русалок часто зображували у вигляді опудала або житнього снопа, який несли в поле та залишали там або ж розривали на шматки і розкидали навколо. Також русалку могла зображувати дівчина, якій розпускали волосся і вдягали вінок після чого штовхали у жито.

Латиська міфологія.

Відомого в латиській міфології духа зерна, який приносив і насипав його, називали “Житній Рунгіс”. А персоніфікацією хорошого врожаю був польовий дух “Житній Юміс”.

Мордовська міфологія.

В мордовській міфології охоронницею посівів жита вважалася богиня Норо-ава, яку називали “Хазяйкою поля”. За народними віруваннями під час цвітіння жита вона провіщала багатий врожай нічним свистом, а неврожай – криком.


Категорія: Жито | Додав: terworld (03.09.2009)
Переглядів: 621 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: