Індійська міфологія. Віялки, зроблені з бамбуку використовувалися капу у штаті Мадрас під час магічного ритуалу викликання дощу. До них прив’язували жаб і носили по селу, що за вірування населення мало обов’язково принести дощ. Китайська міфологія. Згідно з китайськими віруваннями існував демон чжуганьгуй, якого уявляли з бамбуковою жердиною. Він намагався заманити людей на човен і втопити їх. Китайська даоська міфологія. В китайській даоській міфології один з “8-ми безсмертних героїв” Лань Цай-хе зображувався з кошиком, в якому, окрім іншого, містилися гілки бамбуку, що символізував собою безсмертя. Також він мав бамбукові кастаньєти. З бамбуковою тріскачкою зображувався ще один з “8-ми безсмертних” Чжан Го-лао. Згідно з легендою ще один з “8-ми безсмертних” Лі Те-гуай мав здатність перепливати річку на листку бамбука. Єдина жінка з “8-ми безсмертних” – Хе Сянь-гу, одним з атрибутів мала бамбуковий черпак. Він символізував те, що у неї була зла мачуха, яка примушувала її працювати на кухні цілими днями. Корейська міфологія. Згідно з корейськими міфами гігантський бамбук вважався батьком родоначальниці і покровительки шаманів Парі-конджу. Міфологія народів тібето-бірманської групи аді. Перша людина, від якої ведуть своє походження ці народи – Аботені – тікаючи від духів, які його переслідували, сховав в посудині з бамбуку самих перших людей та рис і домашніх тварин, що дозволило йому зберегти життя на землі. Міфологія народів ма і сре (мон-кхмерська група). В міфології народів ма і сре бамбук відіграє дуже важливу роль на початковому етапі життя людей. Він став вмістищем для вогню, який викрав у богів культурний герой Бунг. Боги намагалися залити вогонь за допомогою моря, але вогонь сховався в бамбуку. Це стало поясненням того, що за допомогою тертя бамбуку можна було здобути вогонь. Також герой Бунг навчив людей користуватися знаряддями праці, які спочатку виготовлялися з бамбуку. З бамбуку ж та соломи було побудоване перше житло. Міфологія народу банар (мон-кхмерська група). У народу банар існував дух бамбуку га ім`я Дам Релунг. Він уявлявся велетенським створінням (“величезний, мов гора, його руки – як гілки вікового дерева, ноги – як стовпи, які стовпи, які підпирають небо, рот ніби печера, в якій живуть тигри”), від кроків якого гуділа земля. У нього було сім синів, шість з яких він знищив, а сьомому вдалося врятуватися, тому що його захистили зарості бамбуку. Врешті Дам Релунг знісся на небо і став рабом верховного бога Іанг Кейтея. Міфологія семангів Малакки (мон-кхмерська група). Згідно з міфами семангів жінка-культурний герой Та Тангой навчила жінок бути привабливими, запропонувавши їм серед інших прикрас бамбуковий гребінь. Міфологія лаотянців (тайська група). Згідно з міфами лаотянців на честь правителя королівства змієподібних нагів Кхаттханама його піддані влаштували свято, під час якого запускалися ракети зроблені з бамбуку, начинені порохом та прикрашені різнокольоровим папером. Коли ці ракети впали в різних районах Лаосу то виникли гори, печери, рівнини і озера. Міфологія ман (В’єтнам). Згідно з міфами народу ман бамбукове деревце порадило першопредку Фу Хаю одружитися зі своєю молодшою сестрою, з якою він врятувався від потопу. Завдяки їх шлюбу вдалося відродити людство. Міфологія населення Центральної частини острова Сулавесі (Індонезія). Бамбукові трубки використовувалися населенням острова Сулавесі під час магічного ритуалу викликання дощу. З них люди (особливо ж молодь) починали обливатися, відправляючися до водоймищ. Це мало символічне значення, тому що вони імітували ливень. Міфологія бугійців острова Сулавесі (Індонезія). Згідно з віруваннями бугійців бог Батара Гуру був посаджений до бамбукової труби і спущений з верхнього світу до середнього щоб перетворити його на землю. Міфологія ментавайців (Західна Індонезія). Згідно з міфологією ментавайців перші люди на землі з’явилися зі стовбуру бамбуку і допоміг їм вибратися з нього один з могутніх злих духів Сіакоу, який при цьому набрав рис культурного героя. Міфологія тораджів. Тораджи використовували бамбук в магічному ритуалі викликання дощу. Для цього брали стовбур бамбуку, наповнювали його водою і підвішували над могилою відомого вождя. З невеликого отвору вода починала капати на могилу поступово зрошуючи її. Ця ємкість наповнювалася водою декілька разів. Таким чином прагнули вмилостивити дух вождя і добитися того, щоб він послав дощ на землю. Міфологія племені мотумоту (Нова Гвінея). Згідно з народними уявленнями мотумоту в бамбукових паличках держали вітри чаклуни Ойабу, яких вважали повелителями бурі. За своїм бажанням вони нібито могли випускати їх на волю.