Ведійська міфологія. В Ведійській міфології тур постає як образ грози. Абхазька міфологія. Тур вважався одним з головних об’єктів для полювання у абхазів. Тури згідно з народними віруваннями паслися в стадах бога полювання і покровителя диких тварин Аджвейпша і він часто пригощав мисливців, які забрідали в гості до нього м’ясом цих тварин. Турів приносили в жертву божеству Аергу, яке захищало людей від різних небезпек на полюванні та в дорозі. Згідно з народною легендою тур або якісь інші тварини дивним чином з`являлися напередодні храмового свята поблизу Ілорського храму і урочисто приносилися в жертву. Осетинська міфологія. В осетинській міфології богом-володарем турів та інших благородних диких тварин вважався Афсаті. Тури також паслися в його стадах. Згідно з народними уявленнями тільки з його дозволу мисливці могли вбити в лісі якусь тварину. За народними віруваннями бог родючості Реком вимагав, щоб кожен мисливець, який вбив тура залишав його роги в храмі бога а з м’яса тварини готував шашлик або ж він більше не зміг нічого вполювати. Міфологія народів Кавказу (аварців, цахурів, даргінців і лакців). Покровителем турів та інших диких тварин вважався Абдал. Він доглядав їх і намагався зберегти від людини. Згідно з віруваннями кавказьких народів Абдал виймав з утроби жінок ще не народжених дітей і перетворював їх на пастухів турів.