Четвер
25.04.2024
13:53
Форма входу
Категорії розділу
Антилопа [1]
Бабак [1]
Бабуїн [1]
Бандікут [1]
Баран і вівця [1]
Барс [1]
Бик [2]
Білка [1]
Борсук [1]
Броненосець [1]
Буйвол [1]
Ведмідь [1]
Вепр [1]
Верблюд [1]
Віл [1]
Вовк [1]
Газель [1]
Гієна [1]
Гірський баран [1]
Горностай [1]
Дикий кіт [1]
Дикобраз [1]
Заєць [1]
Іхневмон [1]
Їжак [1]
Кенгуру [1]
Кінь [2]
Кіт [1]
Коза і цап [1]
Козуля [1]
Койот [1]
Корова [1]
Кріт [1]
Кролик [1]
Куниця [1]
Лама [1]
Лань [1]
Ласка [1]
Лев [1]
Леопард [1]
Летюча миша [1]
Лисиця [1]
Лось [1]
Мавпа [1]
Мамонт [1]
Марал [1]
Миша [1]
Морська свинка [1]
Мул [1]
Носоріг [1]
Окапі [1]
Олень [1]
Опосум [1]
Осел [1]
Павіан [1]
Пантера [1]
Пацюк [1]
Пума [1]
Рись [1]
Свиня і кабан [1]
Слон [1]
Собака [1]
Соболь [1]
Тапір [1]
Тигр [1]
Тур [1]
Тхір [1]
Хом`як [1]
Шакал [1]
Шимпанзе [1]
Ягуар [1]
Як [1]
Пошук
Друзі сайту
Сайт по історії тероризму - terworld.narod.ru
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Міфологія - дивовижний світ

Каталог статей

Головна » Статті » Тваринний світ » Віл

Віл
ВІЛ

Грецька міфологія.

В грецькій міфології вола та ще деяких тварин вважали провідниками сонця.

Слов`янська міфологія.

У деяких слов’янських народів існував звичай вводити вола або іншу домашню тварину у будинок на початку нового року. При цьому тварина символізувала полазніка (полажайніка, палєзніка і т. д.) – персонажа, який мав принести щастя і родючість.

Мусульманська міфологія.

В мусульманській міфології віл входив до групи з 10-ти тварин, яких пов’язували з небом. Його хазяїном вважався пророк Муса.

Китайська міфологія.

В китайській народній міфології богом-покровителем волів і взагалі великої рогатої худоби вважався Ню-ван. Його ім’я мало декілька варіантів – Ню-ван ("Князь волів”), Бао-ню да-ван ("Великий князь охоронець волів”), Ню-лань да-ван ("Великий князь волового загону”), Цзинь-ню ("Золотий віл”). Скотарі зверталися до нього з проханням вберегти волів від різних хвороб. За однією з легенд Ню-ван був людиною-вченим і жив в ХІІІ ст. За збігом обставин він став землеробом і коли орав землю, то ніколи не бив свого вола. Якщо віл зупинявся, то він ставав перед ним на коліна і він починав орати далі. За іншими даними в якості Ню-вана виступав дух зірки Тяньвень ("небесного мору”) Цзинь Да-шен, який мав здатність перевтілюватися у вола. Китайці вішали зображення Ню-вана поблизу приміщень для худоби з охоронною метою.
Ім’я міфологічного персонажа Ню-лана, який асоціювався з зіркою Пастуха в сузір’ї Орла означає "Волопас”.
Дух на ім`я "Волова голова” допомагав володарю П’ятого судилища в китайському пеклі Яньло-вану. Разом з духом на ім`я "Кінська морда” він супроводжував душі грішників на Вансянтай ("терасу, звідки дивляться на рідний дім”) по сходам які складалися з 63-х ножів.

Грузинська міфологія.

У грузин існував звичай пекти хліби із зображенням волів під час Тедороба – свята на честь бога землеробства Тедоре. Це, напевне, пов’язане з важливою роллю волів у землеробстві.

Осетинська міфологія.

Згідно з легендою воли допомагали осетинському богу родючості Рекому побудувати собі храм поблизу селища Цей. Вони підвозили колоди на возах до місця будівництва.
Воли приносилися в жертву осетинському богу-володарю добробуту Микалгабирті. На його честь влаштовувалися спеціальні свята і м'ясо жертовних тварин з’їдалося учасниками церемонії.

Адигейська міфологія.

Покровителем волів в адигейській міфології вважався бог Хакусташ.

Мадагаскарська міфологія.

Воли приносилися в жертву на благо держави під час свята Нового року на Мадагаскарі. Керував ритуалом жертвоприношення правитель – він промовляв подячну молитву, а служники вбивали тварину.


Категорія: Віл | Додав: terworld (03.08.2009)
Переглядів: 899 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 1
1 LolaUtellahow  
0
test

Ім`я *:
Email *:
Код *: